Overzicht van alle blogberichten

Lees alles over het vergroten van je online zichtbaarheid en het veroveren van een unieke positie in jouw markt

Managed WordPress hosting; een boost voor je zichtbaarheid en conversie

Managed WordPress hosting; een boost voor je zichtbaarheid en conversie

Of je nu een life coach, business coach, of gezondheidscoach bent, je website is vaak het centrale contactpunt met je potentiële klanten. Om op te vallen in zoekmachines en je…

Waarom je unique selling points formuleren als coach of therapeut essentieel is

Waarom je unique selling points formuleren als coach of therapeut essentieel is

Unique selling points formuleren als coach of therapeut is niet eenvoudig. dit blijkt bijvoorbeeld uit het feit dat wanneer ik aan mijn klanten de vraag stel: “Waarom zou iemand nu…

Een succesvolle contentstrategie voor coaches

Een succesvolle contentstrategie voor coaches

Je weet vast dat het delen van waardevolle content je helpt je bereik te vergroten, je expertise te tonen en consistent nieuwe klanten aan te trekken. Toch hebben veel coaches…

Maak van je leads klanten, maar hoe doe je dat voor jouw praktijk?

Maak van je leads klanten, maar hoe doe je dat voor jouw praktijk?

Je wil meer nieuwe klanten genereren voor je praktijk. Je weet dat je potentiële klanten (leads) kunt realiseren door een weggever te creëren. En dat lukt je aardig, want er…

Consistent nieuwe klanten aantrekken voor je praktijk doe je zo

Consistent nieuwe klanten aantrekken voor je praktijk doe je zo

Ben je een coach of therapeut en wil je consistent klanten aantrekken voor je praktijk? Een effectieve strategie om dat te bereiken is door het consistent aantrekken van nieuwe potentiële…

Hoe je met strategische content meer klanten naar je praktijk krijgt

Hoe je met strategische content meer klanten naar je praktijk krijgt

Strategische content is een effectief middel om jouw praktijk te laten groeien. In een sterk concurrerende markt, waar je je als coaches of therapeuten in bevindt, worden jouw potentiële klanten…

10 bewezen strategieën om je  website conversie te verdubbelen

10 bewezen strategieën om je  website conversie te verdubbelen

Wil je de prestaties van je website verbeteren en je bedrijf een boost geven? Dan is het verbeteren van de conversieratio van je website een cruciale stap. Een hoge conversieratio…

De Google E-E-A-T update, wat betekent het voor de zichtbaarheid van je website?

De Google E-E-A-T update, wat betekent het voor de zichtbaarheid van je website?

Alles wat we willen weten zoeken we op in de zoekmachines online. We vertrouwen erop dat zoekmachines zoals Google ons voorzien van betrouwbare informatie, vanuit betrouwbare bronnen en dat het…

Van marketingstrategie naar marketingplan doe je zo!

Van marketingstrategie naar marketingplan doe je zo!

Luister je liever? Ik heb dit artikel ook opgenomen in de vorm van een podcast. je luistert hem hier: In mijn eerdere blog heb ik de basis van een effectieve…

Een effectieve marketingstrategie voor je coachpraktijk doe je zo

Een effectieve marketingstrategie voor je coachpraktijk doe je zo

Luister je liever? Ik heb over dit onderwerp ook een podcast opgenomen, je luistert hem hier. Het ontwikkelen en uitvoeren van een effectieve marketingstrategie voor je coachpraktijk stelt je in…

Maak je marketing meetbaar: de belangrijkste KPI’s voor coaches

Maak je marketing meetbaar: de belangrijkste KPI’s voor coaches

Luister je liever dit artikel? Luister dan mijn podcast Maak je marketing meetbaar op Spotify. Zomaar lukraak aan de slag gaan met marketing is geen goed idee. Zonder heldere strategie…

Je merkwaarden formuleren is essentieel, juist als je coach bent

Je merkwaarden formuleren is essentieel, juist als je coach bent

Merkwaarden formuleren. Misschien denk je dat dit alleen is weggelegd voor grote organisaties. Maar wist je dat het formuleren en het bewust zijn van je merkwaarden juist als coach heel…

Je website is nooit “af’ en dit is waarom

Je website is nooit “af’ en dit is waarom

Vaak hoor ik ondernemers zeggen. “Ik hoop dat mijn website nu eindelijk “af” is.  Maar dat een website “af” is, is een hardnekkig misverstand wat ik graag uit de wereld…

Wanneer kies je voor een marketingspecialist en wanneer kies je voor een business coach?

Wanneer kies je voor een marketingspecialist en wanneer kies je voor een business coach?

Je bent al enige tijd ondernemer, maar je hebt het gevoel dat je meer kunt halen uit je bedrijf. Je weet waarschijnlijk wel dat als je doet wat je altijd…

Waar moet een goede website aan voldoen?

Waar moet een goede website aan voldoen?

Een goede website voor je bedrijf is essentieel om zichtbaar en vindbaar te zijn voor je doelgroep. Maar wat is nu een goede website en hoe zorg je dat je…

Hoe schrijf je een goede blogpost op je website?

Hoe schrijf je een goede blogpost op je website?

Wil je een goede blogpost schrijven? Top! Want dit artikel leg ik je uit hoe je dat doet.Als je regelmatig blogt en in jouw blogs antwoord geeft op de vragen…

Waarom een marketingplan op maat voordelen oplevert

Waarom een marketingplan op maat voordelen oplevert

Een marketingplan op maat is een document waarin de marketingstrategie van een bedrijf wordt beschreven. Het bevat onder andere doelstellingen van het bedrijf, een beschrijving van de doelgroep en de…

Linkedin berichten inplannen doe je zo!

Linkedin berichten inplannen doe je zo!

Voor je online zichtbaarheid is het als ondernemer belangrijk dat je regelmatig aanwezig bent op de social media platformen waar je doelgroep ook te vinden is. Voor veel ondernemers geldt…

SEO voor ondernemers waarom is dit belangrijk en waar begin je?

SEO voor ondernemers waarom is dit belangrijk en waar begin je?

Of je nu meer bezoekers wilt, meer interactie wilt creëren of naamsbekendheid wilt realiseren, werken aan je online zichtbaarheid is altijd de sleutel tot het succes. Een manier waarop je…

Een gratis weggever, dé marketingtool voor je bedrijf

Een gratis weggever, dé marketingtool voor je bedrijf

Wanneer we het hebben over een gratis weggever voor marketingdoeleinden, betreft het een product of dienst die je gratis weggeeft in ruil voor een e-mailadres. Dit valt onder emailmarketing. Het…

Bloggen voor je bedrijf: Een krachtig marketingmiddel

Bloggen voor je bedrijf: Een krachtig marketingmiddel

Wist je dat bloggen voor je bedrijf een krachtig en kwalitatief marketingmiddel is? Er zijn helaas nog veel ondernemers die niet bloggen, vaak door het gebrek aan tijd, ervaring of…

Hoe vergroot je je naamsbekendheid?

Hoe vergroot je je naamsbekendheid?

Je naamsbekendheid vergroten is essentieel om je business te laten groeien. Dat klinkt natuurlijk heel leuk in theorie, maar je moet het dan natuurlijk nog wel in de praktijk brengen.…

7 tips voor het optimaliseren van je website

7 tips voor het optimaliseren van je website

Tip 1 voor een goede website: Weet wie je ideale klant is De eerste tip voor een goede website is dat je heel precies weet wie je ideale kant is. Wat…